مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:052023-01-10سياسي

یادداشت| عهد ما با امام


این پرچم روح خداست که بلند است و این خمینی کبیر است که روح حیات، در کالبد بی جان بشریت به قهقرا افتاده دمید و ما را زنده کرد.

این امام راحل بود که رسالت خود را تمام کرد و ادامه راه نیمه تمام را به جانشینش سپرد تا باقیمانده مسیر مانده تا تمدن بزرگ و نوین اسلامی را محقق کند.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- محمدهادی صحرایی: دی ماهی که به نیمه رساندیم اگرچه مناسباتش را به سرعت مرور و تجدید خاطره کردیم ولی برای به دست آوردن هر یک از این فراز و نشیب ها هزینه هایی داده ایم که هر کدامش برای ساخت یک تاریخ پرافتخار کافی است.

این جمله که ما تاریخ را می سازیم برای هر ایرانی معاصر و به ویژه اهالی انقلاب اسلامی سخنی صحیح و صادق است.

مردم ایران اگرچه از گذشته تا قبل از انقلاب اسلامی با ناملایمات حوادث روزگار آشنا شده و لمس کرده اند ولی می توان مدعی شد که توده مردم، در مدیریت آن بی تأثیر بوده و این حاکمان و نخبه ها بودند که سوء یا حُسن مدیریت از خود نشان داده اند.

وقتی ایرانیان 105 سال پیش که توسط انگلیسی ها، نسل کشی شدند آیا توانستند اقدامی غیر از مُردن مظلومانه از خود نشان دهند؟ یا وقتی هفتاد سال پیش، شاه پهلوی با مدیریت آمریکا و انگلیس، دولت قانونی مصدق را اسقاط و او را محاکمه و دق مرگ کرد، غیر از دانشجویان به خون نشسته دانشگاه تهران، آیا از مردم غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| عهد ما با امام

یادداشت| عهد ما با امام